+48 89 527-38-69 jaceko(at)kjm.pl
Cennik podstawowy – sprzedaż licencji
Nazwa programu Cena netto
Cena aktualizacji netto**
SELLDROID* 1250,00 250,00
SELLDROID- vanselling*** 300,00 100,00
Serwer synchronizacyjny / platforma synchronizacyjna**** 950,00 350,00
Moduł współpracy z SOOT***** 500,00 150,00
Moduł współpracy z RaksSQL***** 500,00 500,00
Moduł współpracy z PRESELL(PCBIZNES)***** 500,00 100,00
*za licencję na „fizyczne” urządzenie
**Upgrade opłata za możliwość pobrania nowych wersji w kolejnym roku eksploatacji. Brak wykupionego upgrade uniemożliwia wykupienie pakietów serwisowych
***dodatkowy moduł sprzedaży
****Licencje na serwer na lokalizację (fizyczny/wirtualny serwer) !!!! UWAGA wymagana odpowiednia (zatwierdzona przez KJM) wersja systemu LINUX (Debian, Ubuntu) + serwer PostgreSQL w wersji minimum 9.0 lub serwer Windows (rolę serwera w przypadku systemu Windows może przejąć komputer z systemem WIndows XP/7 w wersji Profesional)
*****Licencje na moduł na współpracy ERP na lokalizację (fizyczny/wirtualny serwer)

Cennik podstawowy – dzierżawa licencji

Nazwa programu Instalacja **
Dzierżawa miesiąc
SELLDROID* 50,00 55,00
Serwer synchronizacyjny (przestrzeń dyskowa na serwerze firmy 2JM–„chmura”) 195,00 50,00
Moduł współpracy z SOOT (stany) 0,00 50,00/0,00***
Moduł współpracy z SOOT (stany+zamówienia)  0,00 100,00
wszystkie ceny zawierają usługi utrzymywania na serwerze najnowszych stabilnych wersji  lub możliwości pobrania najnowszej wersji na „urządzenie”.

Serwer i moduły zawierają w cenie nadzór i jedną interwencję serwisową miesięcznie.
*za aktywne „fizyczne” urządzenie
**przy zakupie usług na minimum 12 miesięcy brak opłat instalacyjnych
*** utrzymanie modułu współpracy z serwerem synchronizacyjnym bez wsparcia serwisowego tzn dostępne konto ftp do umieszczania plików (słowników, stanów, zadłużenia, komunikatów) przekazywanych na urządzenia. Kontrola tylko automatyczna. Ewentualne interwencje płatne. Rozwiązanie dla firm gdzie można zrezygnować z ciągłego nadzoru i natychmiastowej reakcji na problemy techniczne. Umozliwia zmniejszenie kosztów dla małej ilości handlowców gdzie informacje z Selldroida maja znaczenie pomocnicze w pracy.


Cennik dla użytkowników poprzednich rozwiązań

Wszyscy użytkownicy poprzednich rozwiązań wspieranych przez grupę KJM /PALM, Presell, SET/ maja prawo do specjalnych upustów w przypadku „przejścia” na oprogramowanie SellDroid w wersji:

Cennik promocyjny (licencji wersji 3.x)

Nazwa programu Cena netto
Cena aktualizacji netto**
SELLDROID* 750,00 250,00
Serwer synchronizacyjny / platforma synchronizacyjna 1000,00 200,00
Moduł współpracy z SOOT**** 300,00 100,00
 
Cennik promocyjny (licencji wersji 2.x)
Nazwa programu Cena netto
Cena aktualizacji netto**
SELLDROID* 500,00 250,00
Serwer synchronizacyjny / platforma synchronizacyjna 750,00 200,00
Moduł współpracy z SOOT**** 300,00 100,00
 
Cennik promocyjny (licencji wersji 1.x)
Nazwa programu Cena netto
Cena aktualizacji netto**
SELLDROID* 250,00 250,00
Serwer synchronizacyjny / platforma synchronizacyjna 500,00 200,00
Moduł współpracy z SOOT**** 300,00 100,00
*za licencję na „fizyczne” urządzenie
**Upgrade opłata za możliwość pobrania nowych wersji w kolejnym roku eksploatacji. Brak wykupionego upgrade uniemożliwia wykupienie pakietów serwisowych
***Licencje na serwer na lokalizację (fizyczny/wirtualny serwer) !!!! UWAGA wymagana odpowiednia (zatwierdzona przez KJM) wersja systemu LINUX (Debian, Ubuntu) + serwer PostgreSQL w wersji minimum 9.0 – większość klientów KJM spełnia wymagania w przypadku „starszych” serwerów dopłata 400,- netto za aktualizacje środowiska na serwerze Linux
****Licencje na moduł na współpracy ERP na lokalizację (fizyczny/wirtualny serwer)

Cennik usług
Nazwa
Cena
Instalacja na urządzeniu oprogramowania SELLDROID i konfiguracja parametrów transmisyjnych (7:00-16:00) 50,00
Interwencja serwisowa (7:00-16:00) 45,00
Pakiet serwisowy MINI ważny 3 miesiące (7:00-16:00) 100,00
Pakiet serwisowy STANDARD ważny 1 rok (7:00-16:00) 300,00
Pakiet serwisowy MAXIMUM ważny 1 rok (6:00-22:00) 600,00
Szkolenie, wdrożenie za roboczogodzinę (7:00-16:00) 120,00
Pakiet serwisowy MINI – 4 interwencje serwisowe (oszczędzasz 29%)
Pakiet serwisowy STANDARD – 15 interwencji serwisowych (oszczędzasz 43%)
Pakiet serwisowy MAXIMUM – 15 interwencji serwisowych w rozszerzonym czasie pracy

Interwencja serwisowa – pomoc telefoniczna, zdalna, mail`owa, osobista (do 20 minut)

Usługi w innych godzinach niż (7:00-16:00): +50% dla (6:00-7:00 i 16:00-22:00) +100% (22:00-6:00)

Back to Top